søndag 2. desember 2012

1. Søndag i advent og adventstake

Jeg synes adventstiden er så koselig, man begynner så smått å pynte og gjøre det koselig til jul. Her i huset vil pyntingen begynne ekstra tidlig i år siden jeg skal være ute på jobb i julen, må jo prøve å få litt julestemning før jeg reiser ut. Ellers er ikke jeg for å pynte altfor mye før helt innunder jul, og iallefall ikke med rødt!

For noen år siden lagde jeg meg en adventsstake. Den har gjennomgått et par forbedringer, men nå synes jeg den er blitt bra.


Og det jeg kanskje er mest fornøyd med på den er blomstene som er laget av kongler. Lærte dette av bestemor, og var sykt skeptisk til de, men når de vart ferdige vart de veldig bra! Så takk bestemor for en veldig god ide, en av mange.


Ha en flott 1.søndag i advent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar