søndag 17. februar 2013

Jeg dør!

Det er ikke alltid så enkelt å holde ting i live her siden jeg er borte to uker i slengen. Og da prater jeg så klart om blomstene! Det går for det meste i grønneplanter som kan tåle to ukers tørke, og orkideer! Jeg elsker orkideer, de er så elegante! Og jeg har vært ganske flink til å få de til å holde de fine og få de til å komme igjen.


Men i vinter har noen måtte bøte med livet, og denne gangen kan jeg ikke skylde på gubben, det er kulda og meg som har tatt knekken på de! Jeg har nemlig ikke vært så flink til å flytte de fra vinduet når det har vært kaldt, noe de tydeligvis ikke har likt så godt... Så nå er de på rehab hos svigers, så får vi se om ho klarer å få de til igjen.

Og en annen ting som er heldig for meg er at Plantasjen har 2 for 200 på orkideer! Så da slo jeg til og fikk meg iallfall to nye fine!


Kanskje jeg skal satse på å kjøpe meg et par til?

Ha en kjempe fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar