tirsdag 21. januar 2014

Marius seleskjørt fiks ferdig!

I dag fikk jeg (endelig) lagt siste hånd på verket, nemlig knappene!
Og det er en spesiell tilfredsstillese, synes jeg, med å få ting ferdig.
Man ser jo hvordan den blir uten knapper også, men med knappene er den liksom HELT ferdig.
Så nå må man bare vente på at noen kan få brukt den, enn så lenge får den henge til pynt på gjesterommet.





Oppskriften er hentet fra Sandnesgarn sitt hefte "Tema 30 Klassikere 0-4 År
og det er Modell nr.2 der.

Garnet jeg brukte er Lanett Babyull:
3161 Mellombrun
4405 Dus Korall
1001 Optisk Hvit

Ha en kjempe fin kveld alle sammen! 

4 kommentarer:

  1. For en nydelig kjole i fantastiske farger! Jeg sitter å strikker en hvit variant med klassiske farger til 17. mai nå, men tror jammen det må bli en til etterhvert i lignende farger som du har brukt. Legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig koselig! Det er hyggelig å høre at du kanskje strikker en lik en! Og veldig koselig at du legger meg til.:D

      Slett
  2. Så utrolig fin den var! Denne tror jeg nok at jeg må prøve å strikke også, helt nydelig:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Veldig koselig å høre.:D

      Slett