lørdag 1. mars 2014

Enda en ufo ferdig!

Da er enda en ufo ferdig! Dette er en kjole fra Sandnesgarn, helt hva den heter eller hvilket blad den har stått i vet jeg ikke, det var ei venninne som først hadde sett bildet av den og sendte mail til Sandnesgarn spurte om det var mulig å få tak i oppskriften. Og heldigvis for oss det var det, de var ikke vanskelig med å sende den på mail.

Kjolen er strikket i Sandnesgarn sitt Mini Alpakka fargekode:1012
Siden garnet ikke er av det tynneste så gikk det ganske fort framover (selv om jeg var litt lei en stund.. er jo en grunn til at ting blir ufoer..) Tror nok det er en kjole jeg vil prøve å strikke igjen, men i et annet garn. Bomull kanskje? Lage det til en sommer kjole?




 I kveld skal jeg kose meg med tantebarnet mitt, gleder meg masse!
Og kanskje en gang litt lengre fram er det ho som bruker denne kjolen. 

Ha en strålende helg alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar