mandag 16. juni 2014

Marius dress klar for levering!

Ferdig med enda et Marius plagg! Denne gangen en dress i størrelse 1år. 
Samme kollegaen som har spurt meg før kom igjen nå å lurte på om jeg kunne tenke meg å strikke noe til den andre datteren hans som skal ha barn. Jeg kunne jo ikke si nei denne gangen heller! Men denne gangen viste han hva han ville ha: Han ville ha en Marius-dress i de vanlige Marius fargene. Er kjekt med de som vet hva de vil ha. Så da vart det jo det, Marius dress med tinnknapper.



Oppskrift: Sandnesgarn Klassikere 0-4år
                Marius dress i smart
                Str. 1år

Garn: Sandnesgarn Smart Superwash
Farger: 1002 Hvit
            5575 Marine 
            4219 Dyp Rød

Ekstra: Knapper 5
            Band ca.1m 


Så nå håper jeg at mottakeren er like fornøyd som sist. Jeg er veldig fornøyd og kommer nok til å strikke denne igjen. Den var enkel og grei.

Ha en strålende mandagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar