fredag 5. september 2014

Ja, vi maler og vi maler, og det blir så fint og flott!


Det største prosjektet vi har hatt i sommer er å male huset. Jeg har lenge gått å lurt på om vi skal bytte farge, og i den seinere tid er det mange som har lurt på det samme når jeg har sagt at vi skal male. Men jeg var så usikker på hvilken farge jeg ville gå for, jeg ville ha lyst, men det er jo et HAV av lyse fargetoner!
Vi endte opp med tidløs på veggene og antikkgrå på vindskier og rundt vinduene.


Med oss til å hjelpe var dreamteamet pappa og Kari Venke. Og jeg tror at uten deres hjelp hadde vi ALDRI blitt ferdige. Det hadde iallefall tatt veldig mye lengre tid! Så tuuusen,tuuusen hjertelig takk!

Dag 1: 






Dag 2:






Dag 3:





Dag 4:




Og her er det ferdige resultatet:




Og igjen tuusen, tuuusen hjertelig takk til pappa og Kari Venke som hjalp oss!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar