tirsdag 13. august 2013

Minner i halvferdig arbeid

Jeg hadde ei fantastisk svigermor som ikke bare var snill, god og veldig omtenksom, men som også var god med håndarbeid. Nå, for ikke så lengesiden, arvet jeg alt garnet ho hadde. Og i posene blant garn, heklenåler og strikkepinner fant jeg også en del arbeid ho hadde begynt på. 
Der fant jeg også en og en halv lenge av et heklet sengeteppe. Siden jeg ikke er utstyrt med samme tålmodigheten som svigermor hadde så tviler jeg på at jeg noen gang hadde kommet til å fullføre det, men jeg synes det er synd å la så fint arbeid aldri bli noe. Så da er planen at det skal bli et vognteppe til første barnebarnet svigermor ville fått. 
Noen jeg vet ho hadde gleda seg veldig til å møte og hadde overøst med omsorg og kjærlighet.



 Jeg må jo si at det blir spennende og se hva jeg får til med det siden jeg er laaangt fra så dreven som ho var, men jeg håper det blir bra tilslutt. Og at mange barnebarn kan kose seg med det framover.


 Til alle: ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar