lørdag 15. mars 2014

Magic loop

Jeg vil vie dette innlegget til noe som kalles "magic loop".
Magic loop har jeg prøvd meg på et par ganger og funnet ut at jeg synes er genialt,
så jeg må fortelle det videre!
Det det går ut på er at man bruker (lange) rundpinner på ting man ellers ville brukt strømpepinner på.
Som sokker, armer, bein og andre ting som man skal ha to like av.


Sånn som nå, nå driver jeg på med en genser til en liten gutt på ett og skal strikke armene, da er det helt supert å bruke magic loop! Da kan man strikke begge armene på samme tid! Bli ferdig likt og de blir like lange! For det finnes ikke noe som er mer kjedelig (og demotiverende) enn å begynne på EN arm TIL når man er ferdig med den ene! Og det samme med sokker, det finnes nok mange enslige sokker rundt om.



Så nå håper jeg at jeg har inspirert andre til å prøve det, det kommer dere IKKE til å angre på. 
Som sagt det er ganske så genialt!

Ha en strålende lørdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar