tirsdag 3. juni 2014

En langhelg med liv og røre!

 I helga som var fikk vi besøk av en liten skokk med familie! Denne skokken bestod av bestemor, mamma, kjæreste til mamma og et søskenbarn. Og med fult hus fikk vi gjort en hel masse! Selv om vi fikk gjort masse matnyttig, fikk vi også tid til litt avslapping i sola.



Etter første dagens innsats så stua sånn ut. 
Det var litt overalt, men vi skulle jo på'n igjen dagen etter så fikk bare stå akkurat sånn. 


 Så en liten bilde-oppsummering av hva vi gjorde:
 Vi fikk retta opp garasjen! Så nå går portene som smurt, og bilene kan stå inne i vinter.



Vi fikk trekt om en stol! Dette kommer som eget innlegg om litt, her må man gå litt i dybden.
Men jeg kan si så mye at den vart veldig fin ooog nå går det an å sitte i den.


Vi fikk laget et hobbyrom til meg! Heldige, heldige meg! Her kommer jeg til å kose meg masse fremover det er iallefall sikkert.

 Før

Etter

Og dette er faktisk ikke alt! 
Vi fikk fiksa ventilatoren på kjøkkenet og laget en vegg til et garderobeskap på ene gjesterommet. 

Det er deilig når man får så mye god hjelp!! 
Tusen takk til alle sammen, dere er hjertelig velkomne igjen. 
Her er alltids mer arbeid!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar