tirsdag 16. april 2013

Mønster til besvær

Da har jeg begynt på nytt strikke prosjekt! Og det er så spennende som en NY GENSER!

Og det er altså denne jeg har begynt på nå: "Villmark" heter den og er en gratis oppskrift jeg fant på Sandnesgarn sine sider.



Jeg valgte dette mønsteret fordi det var så enkel og reint. Det virka heller ikke så vanskelig å strikke, og det er det jo egentlig ikke, men jeg føler jeg ikke får det til å bli pent!! Mariusgenser mønsteret var jo så lett å få pent, men det synes jeg altså ikke at disse "stjernene" er.
Mamma sier "Bare vent til du har vasket og perset den, da blir det pen", så vi får se, jeg håper ho ha rett.



Men uten om at jeg ikke er helt fornøyd med "stjernene" enda så er jeg veldig fornøyd med fargene: Lyse og feminine. Jeg ser liksom for meg at den kan bli veldig fin å bruke på kjølige sommerkvelder.

Denne gangen har jeg valgt å strikke i Sandnes Mini Alpakka, et garn som er utrolig mykt og deilig.
Fargekodene er: 1001 Optisk Hvit
                          9012 Lys Lime

Og missforstå meg rett, jeg har troa på at det blir bra, men jeg må bare få dreisen "stjernene" først.

Ha en fin fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar